wtorek, 6 listopada 2012

zdrowa kolacja - przepis na sałatke z niczego


HELLO moi drodzy...!
Jak Wam mija dzień...? Bo ja muszę się przyznać, że mi koszmarnie... -.- co chwila lało i przestawało i tak w kółko... nienawidzę takiej pogody. Podczas takiej aury marzę o tym, aby leżeć pod ciepłą kołderką z kubkiem gorącej herbaty :). 
No ale wracając do tematu przychodzę dzisiaj do Was z przepisem na zdrową sałatkę ;). Zrobiłam ją z tego co miałam pod ręką, osobiście uwielbiam takie jedzenie, gdzie mogę wykorzystać produkty z poprzedniego posiłku i wiem, że się nie zmarnują :). Od razu wspomnę, że nienawidzę jak sie wyrzuca jedzenie, albo się je marnuje... czuję się wtedy jakoś nieswojo myśląc, ze tyle osób głoduje, a ja od tak wyrzucał jedzenie..., no ale koniec tych wywodów, przejdźmy do rzeczy :)

SKŁADNIKI:
1. kapusta (mi została biała kapusta poszatkowana wraz z marchewką z obiadu)
2. brokuły (również z obiadu)
3. ogórek
4. pomidor
5. oliwki
6. ser feta
7. troszkę oliwy do polania albo oleju
8. sól, pieprz, zioła do smaku
9. kromka pieczywa razowego


PRZEPIS:
Przepis jest najprostszy w świecie nawet sądzę, że nie trzeba go wyjaśniać :) po prostu pomidora i ogórka kroimy, możemy również oliwki pokroić, wszystko łączymy ze sobą mieszamy albo nie - jak kto lubi, no i na koniec dodajemy przyprawy i polewamy delikatnie oliwą i to wszystko. Życzę smacznego :)
P.S. Wszystkiego dodajemy tyle ile chcemy, tyle ile nam smakuje i oczywiście produkty dowolnie można  zamieniać  :)

Ciekawa jestem czy i Wy robicie sobie takie, rzeczy z 'odpadków obiadowych' :) i oczywiście słucham propozycji waszych ulubionych sałatek ;) trzymajcie się cieplutko Pa:***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz