wtorek, 6 listopada 2012

Inspiracje na dobranoc


Hej, mam nadzieje, że Was nie zanudzam...
korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłam zainspirować Was i siebie...
a że jest to pora wieczorowa, więc pokaże Wam kilka zdjęć łóżek, które znalazłam w internecie i które przypadły mi do gustu...:)

Sądzę, że łóżko to jedno z ważniejszych mebli jakie są w domu. Codziennie na nim śpimy kładąc się wieczorem i budząc rano, jednym słowem spędzamy w nim dużo czasu, więc chyba dobrze sie czuć w swoim łóżku komfortowo i wygodnie. Łóżko dla mnie jest czymś takim wyjątkowym, gdzie możemy odpocząć i sie wyciszyć po ciężkim dniu, a po za tym w łóżku przychodzą nam najdziwniejsze pomysły do głowy, w końcu to tam rozmyślamy nad wydarzeniami z całego dnia :). Oczywiście nie tylko wygoda, ale wygląd też sie liczy, od razu wzrasta nam samopoczucie, gdy wchodzimy do ładnej sypialni z pięknym łożem. Może właśnie czasem  warto się zastanowić nad tym jak wygląda nasz sen, który jest nam tak bardzo potrzebny...:)








Ja osobiście uwielbiam łóżka w takim stylu: białe, proste, ale za to bardzo modne i stylowe do tego bardzo prosty wystrój i pokój jak z bajki :) a Wy co uważacie na ten temat..?
Dobranoc kochani..., miłych snów w waszych łóżeczkach...:***

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta pierwsza aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aranżacja z dużą ilością poduszek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń