piątek, 30 listopada 2012

DIY świeczka



Hej Kochani... :)!

Ostatnio jak wiecie naprawdę nie mam czasu i przepraszam, że zaniedbuje mój blog... :(. Dzisiaj przychodzę do Was z prostym przepisem na własną świeczkę :)

Potrzebne nam będą:
*kilka starych świeczek
*słoik
*wstążeczka
*kawałek materiału
*(coś do ozdoby)
* jakiś patyczek/długopis
*olejek zapachowy

Ja miałam w domu kilka zwykłych białych długich świeczek, przekroiłam je na pół i wyjęłam z jednej knot. Pokrojone świeczki włożyłam do starego rondelka i roztopiłam. Na słoiczek położyłam patyczek, może być długopis, co tam macie ;) i zawiązałam na nim knot, żeby zwisał do słoika, ale nie wpadł do niego. Następnie roztopiony wosk wlałam do słoika wraz z paroma kroplami olejku waniliowego i odstawiłam to wszystko do wystygnięcia na dwór. Po paru minutach wosk zasechł i zaczęłam dekorować słoik. Wzięłam starą firankę (zawsze jakieś skrawki w domu materiału się znajdą) i owinęłam słoik, żeby się to ładnie trzymało przewiązałam tasiemką i ze starych korali doczepiłam taką zawieszkę. I gotowe... :)





Efekty sami oceńcie... :)
przypominam dzisiaj andrzejki, mam nadzieje, że każdy sobie powróżył xd :P
Pozdrawiam Was gorąco :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz