sobota, 17 listopada 2012

Krem bionawilżający - ZIAJA






Witajcie Kochani...!
Tak, wiem..,wiem... ostatnio troszkę Was zaniedbałam, ale naprawdę nie miałam czasu... dlatego postanowiłam troszkę nadrobić swoja nieobecność :) 

Dzisiaj na odstrzał idzie 
KREM BIONAWILŻAJACY Z ZIAJI DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ - BIAŁA HERBATA

Krem kupiłam z myślą o nawilżeniu mojej skóry podczas coraz chłodniejszych dni, no i oczywiście ze względu na jego niską cenę. Jednak nie zaskoczę Was chyba jak powiem, że mój zakup w ogóle się nie sprawdził...


OPAKOWANIE:
Plusy:
+ dość poręczne
+ nie za duży słoiczek
+ ładny wygląd

Minusy:
- czasami nakrętka nie chce sie zakręcić bo nie może wpaść na te 'zębatki'


KONSYSTENCJA:
Plusy:
+ bardzo delikatna
+ łatwa do rozsmarowania
+ szybko się wchłania
+ nie zostawia tłustej powłoki

Minusy:
- po wchłonięciu nie czuć go w ogóle na twarzy

- nie czuć nawilżenia, jakiegokolwiek efektu...



ZAPACH:
przyjemny
delikatny
nie drażni






ZAPEWNIENIA PRODUCENTA:




SKŁAD:


CENA I POJEMNOŚĆ:
50 ml za około 6 zł


OGÓLNA OPINIA:


Plus
+ cena

+ dobry pod podkład
+ delikatna formuła

Minusy:
- bardzo mało wydajny (po ok. 2 tygodniach została mi już końcówka)
- nie nawilża
- nie robi nic specjalnego z naszą skórą
- nie najlepszy skład

Ogólnie jestem na NIE


A Wy miałyście go, co o nim sądzicie?






1 komentarz:

  1. ogólnie kosmetyki z ziaji są dobre i tanie :)
    dobrze wiedzieć że nic specjalnego ten krem nie wnosi dla naszej cery:)

    OdpowiedzUsuń