poniedziałek, 5 listopada 2012

Delikatny róż


Hej...
kolejna notka... pewnie Was zanudzam..., ale mam troszkę czasu to chętnie napiszę Wam dzisiaj jeszcze coś :). Taki szybki pościk o lakierze do paznokci... 
Gdy pogoda za oknem ponura, szaro i pada nie mam ochoty malować sobie paznokci na jakieś szalone kolory, wole coś bardziej stonowanego i delikatnego. Te bardziej żywe kolory wole zostawić sobie na lato:). Dzisiaj postawiłam na delikatny róż, który nie rzuca się mocno w oczy, a ładnie podkreśla paznokcie. Lakier nie ma jakiejś marki, kupiłam go na pchlim targu za 2 zł - więc można tanio i ładnie :P oczywiście od droższych lakierów nie stronie, ale uważam, ze lakier to lakier czy ten za 2 zł czy ten za 20 zł ma spełnić jedno zadanie, dać nam ładny kolor na paznokciach. A poza tym jak coś mi się z nim stanie to nie będzie mi go szkoda. Więc polecam wam szukanie tanich lakierków na jakiś promocjach czy tak jak ja na pchlim targu :)  
Ja lakierku położyłam 3 warstwy ale po 2 paznokcie wyglądają ładnie i świeżo z delikatnym kolorkiem :), jednak co mi sie w nim bardzo podoba to to, że bardzo szybko schnie.

*przepraszam za jakość, ale robiłam zdjęcia przy sztucznym świetle...

A jakie są Wasze ulubione kolory na taką porę roku?
Już na dziś nie będę Was zanudzać :) miłej nocki Kochani :* Pa

2 komentarze:

  1. masz śliczne paznokcie i kolor lakieru jest boski:) właśnie takie lubię: beże, pudrowy róż, brązy i oliwka. Myślę, że idealne na tą porę roku.
    Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej postów:)

    OdpowiedzUsuń