sobota, 3 listopada 2012

Leniwy weekend


Witajcie Kochani...!

   Mogę spokojnie powiedzieć, że dzisiejszy dzień nic nie wniósł nowego do mojego życia xd. Do południa leżałam sobie w piżamkach w łóżku i odpoczywałam... hmm... w sumie nie wiem po czym xd, no ale miałam dzisiaj strasznego lenia i żeby tego było mało w południe zaczęła mnie boleć głowa i trzyma mnie tak do teraz, co prawda nie jest to bardzo silny ból, lecz słaby, ale dokuczliwy.

   Postanowiłam wziąć gorącą kąpiel i wskoczyć w cieplutkie piżamki. Ja swój sezon na ciepłe, flanelowe piżamy już zaczęłam, bo nienawidzę marznąć w nocy, ale żeby było tego jeszcze mało to zakładam ciepłe futrzane skarpetki :). Chcąc jednak dopełnić cały ten leniwy dzień, siedzę sobie z gorącą herbatką oglądając tv- w moim przypadku "mam talent", zapaliłam sobie świeczki, aby umilić sobie ten czas i uspokoić 'aurę' pokoju. Za oknem przed chwila lało, więc takie wyciszenie na pewno dobrze mi zrobi.

   Uwielbiam tak spędzać wieczory, owinięta kocem z kubkiem gorącej herbaty i przy dobrym filmie:). Ciekawa jestem jak wy spędzacie takie leniwe wieczory jak ja?



Życzę Wam miłego wieczoru i spokojnej nocki :* Ciao...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz